Sain savisudilta tällaisen kauniin merkin blogiini liitettäväksi ja sen mukana tehtävän:

 

Kiitä sitä ,jolta sait tunnuksen
Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
Laita linkki, keneltä sait tunnuksen.
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi,
mitä muut ei vielä tiedä.
Anna tunnustus seitsemälle.
Linkitä nämä blogissasi.
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.

 

Kiitos Savisuti! Olen iloinen tunnustuksestasi. Olen aikaisemmin toisessa haasteessa perusteellisesti esitellyt itsestäni kuusi ominaisuutta, joita ovat: laiskuus, uteliaisuus, kauneuden kaipuu, kilpailuvietin puuttuminen, rakkaus koiriin ja luontoon sekä dogmeihin sitoutumaton usko ihmistä suurempaan.

Jos pitää löytää seitsemän uutta , voi se olla vaikeaa, mutta yritän:

1. Olen äitini puolelta karjalaista verta.

2. Rakastan suklaata ja hyvää ruokaa. Syön (silti) joka päivä kaurapuuroa. Lempiruokia ovat kaikki perinteiset hitaat kotiruoat, esim. karjalanpaisti ja -piirakat.

3. Olen hyvin keskikokoinen, en pitkä enkä lyhyt, en lihava enkä laiha. Vanhemmiten vähän tummunut syntymäblondi, jonka vaaleus näkyy enää hiusten raidoissa.

4. Olen puuskittainen käsityöihminen: välillä villapaidat onnistuvat ja välillä eivät. Lempimateriaalini on alpakka.

5. Vaikka olen ammatiltani (ollut) luonnontieteilijä, rakastan kieliä ja luen mielelläni kirjat alkukielellä jos vain osaan.

6. Musiikkimakuni vetää klassiseen ja jatsiin. En osaa soittaa mitään, mutta opettelen omaksi ilokseni.

7. Tykkään liikunnasta, mutta en ole himoliikkuja enkä erityisen hyvä missään.

 

Luovan blogin tunnustus lähtee nyt eteenpäin.

Ottakaa koppi ja lennättäkää edelleen: Katriina, hpy, Lastu, Crane, arleena, mk, susuPetal.

Moni teistä on varmaan saanut  tunnustuksen ja haasteen ennestään. Ei ole tarkoitus rassata liikaa, pistäkää vaikka linkki