Tunnen itseni täydelliseksi tumpeloksi.
Ajattelin olevani fiksu kun laitoin yhteen kirjoitukseen julkaisuajankohdaksi  myöhemmän päivämäärän. Ajattelin, että siten voin jatkaa  kirjoitusta myöhemmin. Kun sitten palasin asiaan jatkaakseni ja korjaillakseni juttuani, niin sepä ei löydykään. Ilmeisesti pääsen itsekin näkemään tämän keskeneräisen tekeleeni vasta sitten kun antamani päivmäärä täyttyy. Mitäköhän soopaa sinne mahtoi mennäkään. Enhän tietenkään edes ehtinyt oikolukea sitä, saati antaa kirjoitukselle nimeä ennekuin se vilahti bittiavaruuteen.

Sitten toinen ihmetyksen aihe. Miten minä, joka työelämässä ollessani aina olin ensimmäisten innokkaiden joukossa ottamassa uutta tietotekniikkaa käyttöön, nyt en keksi miten saisin laitettua blogiotsikkooni haluamani kuvan. Löydän vain ohjeet, miten kuvagalleriaan tallenneteaan kuvia ja miten niitä liitetään kirjoitukseen. Ohjeita seuraamalla ajaudun vain editointisivulle, jossa minun pitäisi osata hoitaa homma html-kielellä, joka on minulle uppo-outo. Voi, voi minua tyttö-rukkaa.